روسری, روسری پاییزه

راهنمای خرید روسری پاییزه

راهنمای خرید روسری پاییزه
تصویر مانکن راهنمای خرید روسری پاییزه

راهنمای خرید روسری پاییزه

راهنمای خرید روسری پاییزه و نکات مهم قبل از خرید به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید با ما همراه باشید.

حتماً برای شما هم انتخاب و شناخت روسری مناسب فصل یک دغدغه بزرگ بوده است ولی نگران نباشید با مطالعه مقاله ” راهنمای خرید روسری پاییزه ” با انواع روسری های پاییزه آشنا می شوید و تفاوت های مختلف در این بازار رنگارنگ را خواهید شناخت.

راهنمای خرید روسری پاییزه و شناخت آن

 

1- جنس روسری

روسری نخی و روسری ساتنی از پر کاربرد ترین ها برای فصل پاییز است . جنس پارچه نخی استفاده شده در روسری های نخی پاییزه دارای گرَم بالاتری است تا در فصل پاییز گرمای بیشتری را به ارمغان بیاورد .
ضخامت روسری نخی پاییزه باید به گونه‌ای باشد که اگر دستتان را پشت آن بگیرید دستتان را واضح نبینید.جهت شناخت کامل یک روسری نخی خوب، مقاله شناخت روسری نخی خوب را بخوانید
روسری های ساتنی باید بافت منسجم و یکنواختی داشته باشند که با لمس کردن می توانید این موضوع را تشخیص نمایید. اگر شناخت کامل از روسری‌های ساتن ندارید پیشنهاد می کنم مقاله شناخت کامل روسری ساتنی خوب را بخوانید.

ضخامت روسری نخی پاییزه باید به گونه‌ای باشد که اگر دستتان را پشت آن بگیرید دستتان را واضح نبینید.

راهنمای خرید روسری پاییزه – مجله اینترنتی
راهنمای خرید روسری پاییزه

2- رنگ بندی روسری

انتخاب رنگ امری سلیقه ای است و همه چیز به انتخاب خود شما بستگی دارد ولی گاهی پیروی از اصول انتخاب رنگ برای فصول و مناسبت ها و … می تواند برایتان کمک کننده باشد معمولا برای روسری های پاییزه از رنگ های گرم مثل قهوه ای مشکی نارنجی قرمز. زرشکی و … استفاده می گردد که با توجه به سلیقه تان و همینطور رنگ مورد نیاز برای ست کردن با لباس های تان می توانید انتخاب نمایید.
اگر در مورد اصول رنگ ها و انتخاب درست رنگ مورد نیازتان مردد هستید، مقاله راهنمای انتخاب رنگ مناسب لباس می تواند برایتان بسیار مفید باشد.

3- قواره روسری

قواره یا همان ابعاد روسری بستگی به مد روز و جنس روسری دارد به طور مثال قواره مورد استفاده در روسری های نخی که مورد استقبال همگانی قرار گرفته قواره ۱۴۰ و قواره ۱۳۰ می باشد که این قواره از سال ۹۷ تاکنون که در پاییز ۹۸ هستیم بسیار پرطرفداراست،ولی این قواره در روسری های ساتنی کاربرد کمتری دارد که می‌توان قیمت بالای تمام شده را یکی از دلایل این امر دانست و قواره های مورد استفاده در این روسری ها معمولاً ۱۱۰ و ۱۲۰ می باشد.

4- طرح روسری

در بازار پر زرق و برق روسری هر روزه شاهد ظهور مدل ها و طرح های جدیدی هستیم، ولی می توان گفت در حال حاضر طرح های انتزاعی و آبرنگی طرفداران زیادی دارد.
به طور مثال در سال قبل طرح های ماندالا طرفداران داشت ولی درحال حاضر زمینه طرح های ماندانا بسیار کم شده است .
لازم به ذکر است شما می توانید جدید ترین مدل ها و طرح های شال و روسری را در فروشگاه اینترنتی آیوناز مشاهده نمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *