روسری

روسری نخی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

شناخت شال و روسری نخی خوب
شناخت شال و روسری نخی خوب

شناخت شال و روسری نخی خوب

شناخت شال و روسری نخی خوب شاید در نگاه اول کاری بسیار ساده باشد ولی این امر نکات ریزی دارد،با ما همراه باشید.
به صورت کلی می توان راه های شناخت شال و روسری نخی خوب را به صورت زیر تعیین کرد :

  • روسری و شال نخی لطیف و نرم است
  • روسری و شال نخی زود چروک می شود
  • روسری نخی رنگ و جلای کمتری نسبت به روسری های ساتنی دارند
  • شال و روسری نخی معمولا الکتریسیته ساکن ندارد

جنس شال و روسری نخی چیست؟

ماده تشکیل دهنده شال و روسری نخی از جنس ویسکوز و پلی استر می باشد و هرچه میزان ویسکوز بیشتر باشد کیفیت شال و روسری بیشتر خواهد بود و لطافت بیشتری هم خواهد داشت.
به اشتباه بعضی از مردم فکر می کنند که جنس نخی از پنبه و پلی استر می باشد که باوری اشتباه می باشد،چون رنگ پذیری پنبه به شدت پایین تر بوده و در تولید شال و روسری به ندرت در جنس نخی از آن استفاده می شود.

شناخت شال و روسری نخی خوب از لحاظ ظاهری

از لحاظ ظاهری بافت روسری نخی معمولا به صورت ساده می باشد که به صورت ساده رنگ بندی یا طرح دار چاپی عرضه می گردد.همچنین بافت شال نخی معمولا به صورت کجراه ارائه می گردد که البته در موارد چاپی از بافت ساده برای شال نیز استفاده می گردد.

شال کجراه نخی دارای بافتی برجسته و کج می باشد و شال ساده نخی دارای بافت ساده و یکنواخت است.
شال و روسری های نخی به علت نخی بودن زودتر چروک می شود،به صورتی که اگر آن رو مچاله کنید اثرات چروک را مشاهده خواهید کرد که البته هرچقدر ضخامت شال و روسری نخی بیشتر باشد میزان چروک شدن کمتر است.
همچنین ظاهر و ضخامت شال و روسری نخی در فصول مختلف متغیر است :

از لحاظ ظاهری بافت روسری نخی معمولا به صورت ساده می باشد که به صورت ساده رنگ بندی یا طرح دار چاپی عرضه می گردد.

شناخت شال و روسری نخی خوب – مجله اینترنتی آیوناز

روسری بهاره

روسری نخی بهاره ضخامت کمتری دارد تا جریان هوای بیشتری داشته باشد و از تعریق جلوگیری شود،در نتیجه بهترین پیشنهاد برای استفاده در فصل بهار و تابستان می باشد.این نوع روسری به دلیل نازک بودن چروک پذیری به نسبت بالایی دارد و همیشه نیاز به مراقبت جهت جلوگیری از چروک شدن دارد.روسری نخی بهاره بسیار لطیف می باشد و میزان لطافت رابطه مستقیم با کیفیت روسری دارد.

روسری پاییزه

روسری نخی پاییزه ضخامت بیشتری دارد ولی با اینحال جریان هوا را به علت نخی بودن به خوبی انجام میدهد و از تعریق در فصل پاییز جلوگیری می کند.هرچند که استفاده از آن در تابستان اصلا توصیه نمی گردد.این نوع روسری به دلیل ضخامت بیشتر چروک پذیری به نسبت کمتری دارد.روسری نخی پاییزه لطافت قابل قبولی دارد و میزان لطافت رابطه مستقیم با کیفیت روسری دارد.

شما می توانید جدیدترین شال و روسری های نخی را در فروشگاه آیوناز مشاهده نموده و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *