روسری, شال

چگونگی افزایش عمر شال و روسری

نگهداری صحیح از شال و روسری

چگونگی افزایش عمر شال و روسری: این سوال که چگونه از روسری و روسری مراقبت کنیم؟ یک سوال همیشگی که همواره پرسیده می شود. بارزترین و مورد علاقه ترین عنصر در شیک پوشی در کشورهای اسلامی، مدل های شیک روسری و شال است. مدل روسری و شال مکمل ترکیب نه تنها خانم های با حجاب، بلکه همه خانم هایی است که می خواهند استایل خود را منعکس کنند. فروشگاه آیوناز یکی از بزرگترین فروشگاه عرضه کننده انواع شال و روسری بصورت شال عمده و روسری عمده می باشد.

نظافت و نگهداری این محصولات دوست داشتنی مورد استفاده نیز با لباس های دیگر متفاوت است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. در این مقاله کوتاه به چگونگی نگهداری از شال و روسری پرداخته شده است.

نگهداری صحیح از شال و روسری

روسری ها و شال ها چه برای مناسبت های روزانه و چه برای مناسبت های خاص ، به لطف مدل های متفاوت خود استایلی متفاوت و خارق العاده به استفاده کننده می بخشد. در حالی که زنان طرفدار سادگی، شال های ساده را ترجیح می دهند، شال های طرح دار و رنگی نیز بسیار شیک هستند. روسری ها و شال هایی که برای مدت طولانی استفاده می شوند، اگرچه با احتیاط استفاده می شوند، به مرور زمان شروع به کثیف شدن می کنند. به این ترتیب نیاز به مراقبت و نظافت خاصی دارد. تمیز کردن این محصولات که برای خانم ها بسیار ارزشمند است، مانند سایر لباس ها، قطعا انتخاب اشتباهی خواهد بود. شال و روسری نیازمند توجه بیشتر است. برخی از آنها عبارتند از:

چگونگی افزایش عمر شال و روسری

شستشوی شال و روسری

مدل های روسری و شال جایگزین های مختلفی را در ترکیب استایل ارائه می دهند. این اکسسوری های خاص و رنگی، بسیار متفاوت تر، زیبایی را برای خانم ها به ارمغان می آورند. ظرافت و شیک پوش بودن را کامل می کند، لذا باید با دقت و مراقبت شدید تمیز شوند. مناسب ترین روش برای روسری و شال، خشکشویی است. شستشو با لباس های دیگر در ماشین لباسشویی باعث خراب شدن روسری و شال در مدت زمان کوتاهی می شود. اگر فرصت یا زمان کافی برای دادن به خشکشویی را ندارید، باید در مورد مراقبت از روسری و شال اطلاعات کافی داشته باشید. مراقبت دقیق از روسری و شال در خانه امکان پذیر است. نکات کلیدی که در این مورد باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است:

1. خواص و دمای آب

مهم ترین نکته ای که برای مراقبت از روسری و شال باید به آن توجه کرد آب است. آب نباید نه خیلی گرم باشد و نه خیلی سرد. آب داغ می تواند بافت روسری و شال را خراب کند. بنابراین، تمیز کردن باید در آب بسیار کمی گرم انجام شود. در عین حال باید از کلر و یا آهکی بودن آب اطمینان حاصل کرد. اگر قرار است تمیزکاری با آب لوله کشی انجام شود، ابتدا باید آب را بجوشانید و مدتی صبر کنید تا خنک شود. بنابراین شال و روسری آسیبی نمی بیند.

2. نگهداری صحیح از شال و روسری با انتخاب مواد شوینده مناسب

مواد شوینده ای که معمولاً هنگام شستن لباس استفاده می کنیم، نباید برای تمیز کردن روسری و شال استفاده شود. زیرا شوینده های معمولی می توانند به ساختار لوازم جانبی ما آسیب بزنند که ما دوست داریم استفاده کنیم. بنابراین، شامپوهای تولید شده مخصوص روسری و شال باید ترجیح داده شوند. اگر نتوانستیم آن را پیدا کنیم، استفاده از شامپوهایی که موهایمان را با آن می شوییم، اجازه می دهد روسری و شال هایمان بدون هیچ آسیبی تمیز شوند.

نگهداری صحیح از شال و روسری با مواد شوینده مناسب

3. فرآیند شستشو

از آنجایی که مدل های روسری و شال در مقایسه با سایر لباس های شما عموماً از پارچه ای ظریف تولید می شوند، باید فرآیند شستشو را با دقت انجام دهید. شستن مانند لباس های دیگر به روسری یا شال شما آسیب می رساند. به همین دلیل است که در طول فرآیند شستشو نباید برش بزنید. اگر لکه های روی آن با شامپو و آب پاک نشد، می توانید به تدریج پارچه را به هم بمالید. پس از شستن روسری و شال، با آب فراوان بشویید.

4. نگهداری صحیح از شال و روسری با استفاده از شستشوی دستی

این سوال که آیا در مراقبت از روسری و شال باید با ماشین شسته شود یا خیر، اغلب مطرح می شود. شستن روسری و شال با دست به جای شستن در ماشین سالم تر است. اگر مجبور به شستشو در ماشین هستید، باید ظریف ترین برنامه را در دستگاه خود انتخاب کنید. پس از آن، شما نباید از فرآیند فشردن استفاده کنید. دمای شستشو نباید بیشتر از 30 درجه باشد.

نگهداری صحیح از شال و روسری با شستشوی دستی

5. خشک کردن روسری و شال

نکته دیگری که برای مراقبت از روسری و شال باید به آن توجه کنید، فرآیند خشک شدن است. شما می توانید به صورت انعکاسی این محصولات مرطوب را فشار دهید تا آب اضافی از بین برود. با این حال، این یک روش بسیار اشتباه است. خشک شدن روسری و شال با فشار دادن به پارچه آسیب می رساند. حتی باعث ایجاد چین و چروک هایی می شود که بعداً نمی توانید آنها را برطرف کنید. به همین دلیل، باید از فرآیند چرخشی که با روسری و شال خود روی لباس‌های معمولی اعمال می‌کنید، دست بکشید. استفاده از روش تا کردن برای فرآیند خشک کردن از آسیب دیدن روسری و شال جلوگیری می کند. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

اول از همه، یک حوله بزرگ همراه خود داشته باشید. حوله را برای خشک کردن شال و روسری کنار خود بگذارید.

روسری و شال خود را که با مواد شیمیایی مختلف تمیز کرده اید، کاملاً در آب بشویید و سپس از آب خارج کنید.

سپس روسری را بر روی حوله قرار دهید تا آب اضافی آن خارج شود.

به عنوان آخرین مرحله، می توانید روسری یا شال خود را در قسمت دیگری که مناسب می دانید خشک کنید. قرار دادن مستقم شال و روسری خیس بر روی طناب می توان به بافت شال و روسری شما آسیب برساند.

خشک کردن روسری و شال

نگهداری صحیح از شال و روسری از نوع پارچه

مراقبت از روسری و شال نیز ممکن است با توجه به نوع پارچه تفاوت هایی را نشان دهد. به خصوص برای مراقبت از برخی از انواع پارچه ها باید دقت بیشتری کرد. شال و رسری ها که شما آنها را بسیار دوست دارید، با تمیز کردن مناسب، کیفیت روز اول را برای مدت طولانی حفظ می کنند.

از آنجایی که مدل های روسری و شال انواع پارچه دارند، لازم است از روش های مختلفی برای نظافت آن ها استفاده شود. برای این امر مهم است که ابتدا اطلاعاتی در مورد پارچه محصولی که خریداری کرده اید داشته باشید. مراقبت از انواع پارچه که با توجه به شرایط فصلی و مناطق کاربری ترجیح داده می شود به شرح زیر انجام می شود:

نگهداری صحیح از شال و روسری ابریشمی

وقتی صحبت از مراقبت از روسری و شال می شود، اولین نوع پارچه ای که مورد تحقیق قرار می گیرد ابریشم است. پارچه های ابریشمی با کیفیت، دوام، راحتی و حالت خود متمایز می شوند. با این حال، شال و روسری ابریشمی باید در مرحله نگهداری دقت بیشتری داشته باشند. مطمئن ترین انتخاب برای پارچه ابریشمی تمیز کردن خشک است. با این حال، این وضعیت می تواند باعث مشکلات مالی شود. تمیز کردن آن در منزل نیز با دقت کافی امکان پذیر است. مواردی که باید برای این مورد در نظر گرفت عبارتند از:

شامپویی که مخصوص پارچه های ابریشمی تولید می شود باید ترجیح داده شود. سایر مواد شوینده ممکن است به پارچه ابریشمی آسیب برسانند.

استفاده از آب بدون کلر و بدون آهک بسیار مهم است.

آب شستشو باید گرم باشد.

از گیره ها نباید برای فرآیند خشک کردن استفاده شوند.

روسری ها و شال های ابریشمی از جمله گزینه های مورد علاقه خانم ها هستند.

نگهداری صحیح از شال و روسری نخی

روسری ها و شال های نخی نسبت به سایر انواع پارچه راحت تر نگهداری می شوند. آنها مدل هایی مناسب برای شستشوی ماشینی با درجه ای هستند که در دستورالعمل های مراقبت روی برچسب نوشته شده است. به طور کلی در دمای 30 درجه قابل شستشو است. سپس می توان آن را بدون هیچ مشکلی اتو کرد.

اگر شما از جمله کسانی هستید که عاشق شال های ویسکوز نخی هستید، باید به درستی از شال خود مراقبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشد. حجاب روسری تازه انتخابی عالی است که با کیفیت و تنوع خود شما را به وجد خواهد آورد.

نگهداری صحیح از شال و روسری نخی

نگهداری صحیح از شال و روسری پشمی

روسری و شال پشمی یکی دیگر از انواع پارچه است که نیاز به مراقبت دقیق دارد. شستشوی دستی پارچه های پشمی دقیق ترین روش است. با آب گرم و صابون مناسب به راحتی با دست تمیز می شود. برای اینکه بافت محصول در هنگام شستشو خراب نشود، نباید آن را چنگ زد. در فرآیند شستشو، آب اضافی فراوان تمیز شود. باید در مکانی دور از آفتاب و رطوبت خشک شود.

مدل های روسری و شال پارچه پشمی مانند پارچه های ابریشمی باید به ملایم ترین شکل درست شوند. باید در آب گرم با حرکات آهسته شسته شود. شستشو باید با آب سرد، اتوکشی مرطوب و در دمای پایین انجام شود.

چگونه روسری و شال را اتو کنیم؟

سوال دیگر در مورد مراقبت از روسری و شال این است که چگونه باید آنها را اتو کرد. اگر روسری ها و شال های خود را مطابق با حساسیتی که با شما به اشتراک گذاشته ایم تمیز کنید و فرآیند خشک کردن را به درستی انجام دهید، ممکن است نیازی به اتو کشیدن نداشته باشید. با این حال، ممکن است برای هر نوع پارچه یا مدل شال معتبر نباشد.

روسری و شال را باید با دمای بسیار پایین اتو کرد. اگر هنوز از گرمای اتو می ترسید، یک روش معمول این است که یک تکه پارچه بین روسری یا شال و اتو قرار دهید. بنابراین، می توانید فرآیند اتو را با خیال راحت تری انجام دهید.

فروشگاه آیوناز پخش عمده روسری با قیمت مناسب در برند های مختلف مانند: روسری بهاره ، روسری پاییزه ، روسری محرمی ، شال پاییزه ، شال بهاره و … می باشد برای سفارش محصولات مورد نظر خود با شماره : 09197705769 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *