روسری

10 روش فوق العاده برای ست کیف و روسری

ست کیف و روسری

10 روش فوق العاده برای ست کیف و روسری : ست کیف و روسری از این جهت اهمیت دارد که کار مصرف کننده را برای ست کردن این دو آیتم یعنی کیف و روسری بسیار راحت می سازد و فقط کافی است با توجه به بقیه ی لباس های استایلمان انتخاب مناسبی انتخاب کنیم. امروزه چه در بازار و چه در آنلاین شاپ ها ست کیف و روسری به صورت گسترده ای ارائه شده است. چنانچه قصد سفارش روسری بصورت عمده را دارید، از صفحه روسری عمده فروشگاه آیوناز دیدن کنید.

ست کیف و روسری

می توان برای استایل روزانه و یا مهمانی ها و مجالس و هر مکان و مناسبتی ست کیف و روسری مناسب آن را تهیه کرد. آیوناز با تولید مدل های مختلف می تواند راه رسیدن به شیک پوشی را برای شما دوست داران مد هموار کند. همچنین خرید از آیوناز چه از لحاظ صرفه جویی در وقت و چه از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مقرون به صرفه است. در خانه بمانید و با اطمینان خرید کنید.

آراستگی و زیبایی مفهوم گسترده ای است که همه به نوعی به سمت آن کشیده می شوند. یک اصل مهم که کمک می کند آراسته و زیبا به نظر برسیم انتخاب لباس ها و اکسسوری های مناسب است. به نحوی که تمامی آنچه پوشیده ایم با یکدیگر بیش ترین هم خوانی را داشته باشد.

در استایل روزانه ی بانوان کشور ما دو آیتم بسیار تاثیرگذار و مهم عبارت است از کیف و روسری.

هر کدام از این دو جلوه ی خاصی به تیپ ما می دهد. حال چه بهتر که این دو را باهم ست کنیم تا زیبایی هر کدام دو چندان شود.

ست کردن به معنی یک دستی و هم خوانی داشتن است که در میان کسانی که به مد و استایلشان اهمیت می دهند بسیار پر کاربرد است. این اصل از دید تولید کنندگان نیز پنهان نمانده است و سبب شده است که ست کیف و روسری در رنگ ها و طرح های متنوع تولید شود.

در ادامه ی این مطلب سعی شده تا اصول ست کردن روسری و کیف به سادگی مطرح شود.استفاده از این نکات می تواند در انتخاب ست کیف و روسری کمک زیادی کند.

ست کردن روسری و کیف می تواند به روش های مختلفی باشد. مثلا برخی طرح روسری و کیفشان را با هم ست می کنند. طرح های راه راه‚ خال خالی‚ شطرنجی‚ پلنگی و گل گلی و بته جقه از طرح های محبوب برای ست کردن کیف و روسری هستند.

نحوه ست کردن روسری و کیف

ست کیف و روسری راه راه

ست کیف و روسری راه راه در حین سادگی بسیار شیک است. این طرح بسته به مدل هم مناسب استایل روزانه است و هم مناسب مهمانی و دورهمی. اگر می خواهید کشیده تر و لاغر تر به نظر برسید روسری را طوری بپوشید تا طرح راه راه آن به طور عمودی قرار بگیرد. اگر این ست جذاب را انتخاب کردید سعی کنید با لباس های تک رنگ بدون طرح استفاده کنید تا تیپتان بیش از حد شلوغ نشود.

ست کیف و روسری خال خالی

ست کیف و روسری خال خالی یک انتخاب مناسب برای استایل روزانه ی شماست. طرح خال خالی تلفیقی از یک حس بامزگی و فانتزی است. همچنین ترکیب آن با لباس های جین عالی خواهد بود. اندازه ی خال های روی این طرح سلیقه ای است اما هرچه این خال ها ریز نقش تر باشند جلوه ی زیبا تری خواهند داشت.

طرح شطرنجی یا اصطلاحا همان چهار خانه از زمان های قدیم تا به امروز از طرح های محبوب به شمار می رود که هم در روسری ها به خوبی استفاده می شود و هم در کیف ها. در این میان ست کیف و روسری با طرح شطرنجی انتخاب و خرید این دو آیتم را آسان تر از همیشه می کند.

ست کیف و روسری پلنگی

آیا می خواهید در میهمانی آخر هفته نگاه ها را مجذوب استایلتان کنید؟ ست کیف و روسری پلنگی حسی لاکچری به استایل تان القا می کند. استفاده از طرح پلنگی در لباس و اکسسوری نشان دهنده ی جسارت و جرئت شما است. طرح پلنگی شامل رنگ های قهوه ای و کرم و مشکی است که همین امر سبب شده از ترند های فصل پاییز باشد.

ست کیف و روسری گل گلی

انتخاب یک ست کیف و روسری گل گلی شادابی و نشاط را به تیپ شما تزریق می کند. طرح های گل گلی تنوع رنگ بالایی دارند. این طرح نه تنها در کیف و روسری بلکه در تمامی لباس های زنانه و دخترانه محبوب است. این مدل ست کردن را با خیال راحت در روز های گرم سال استفاده کنید تا علاوه بر جذابیت‚ خنکی و راحتی را به خود هدیه دهید.

ست کیف و روسری گل گلی

استفاده از ست کیف و روسری بته جقه دار‚ همراه با یک حس نوستالژی‚ جذابیت استایل کلاسیک را به شما هدیه میکند.

اگر زیاد طرفدار طرح های شلوغ نیستید می توانید یک ست کیف و روسری ساده تهیه کنید و فقط رنگ آن ها را با یک دیگر ست کنید. برای این کار می توانید از رنگ مد سال استفاده کنید. این امر به این معنا نیست که حتما رنگ ها دقیقا یکسان باشد بلکه می توان از طیف های یک رنگ استفاده کرد که با هم مطابقت نسبی دارند.

اگر می خواهید استایلی متفاوت از دیگران داشته باشید ست کیف و روسری سبز را به تیپتان اضافه کنید. معمولا افرادی که ریسک پذیری ندارند به دنبال رنگ های خنثی برای لباس هایشان هستند. اما اگر کمی جسارت به خرج دهید با انتخاب رنگ های شاخص تر مانند سبز می توانید استایلی متفاوت و خیره کننده داشته باشید.

ست روسری طیف آبی

یکی از رنگ های مورد علاقه ی اکثر افراد رنگ آبی است. این رنگ طیف متنوعی دارد شامل نیلی‚ آبی آسمانی‚ سرمه ای ولاجوردی و غیره. اضافه کردن ست کیف و روسری آبی رنگ می تواند وقار و آرامش و صداقت را به ذهن بیننده القا کند. همچنین پوشیدن یک روسری آبی کمک می کند جوان تر و سر زنده تر به نظر برسید.

ست رنگ رنگهای خنثی

یک ست کیف و روسری به رنگ خاکستری یا طوسی می تواند پایه ی ثابت استایل شما باشد. از آنجا که طوسی یک رنگ خنثی است ست کردن آن با هر رنگ دیگری به راحتی امکان پذیر است. پس باعث می شود وقت کمتری برای ست لباس هایتان صرف کنید. استفاده از این ست با یک مانتوی اسپرت می تواند استایل روزانه تان را تکمیل کند و اگر استایلی مجلسی را در ذهن دارید باز هم ست کیف و روسری طوسی به کارتان می آید.

رنگ های سفید و مشکی نیز از رنگ های خنثی هستند و برای ست کیف و روسری بسیار کاربردی هستند.

هر چند جنس روسری و کیف متفاوت است اما نزدیک بودن مواد به کار رفته در آن ها در ست کیف و روسری بی تاثیر نیست. گاهی تولید کنندگان از پارچه ی روسری در قسمتی از ساخت کیف استفاده می کنند.

تطابق در مدل کیف و روسری نیز حائز اهمیت است.هر آیتمی سبک و مناسبت خاص خود را دارد. مثلا شما یک روسری مجلسی دارید و می خواید آن را با یک کیف ست کنید. ست کردن این روسری با یک کیف معمولی که برای استفاده ی روزمره به کار می رود جلوه ی زیبایی ندارد. پس بهتر است مدل کیفتان هم شیک تر و مجلسی تر باشد.

در خرید این ست ها بهتر است به جنس روسری‚ جنس کیف‚ سایز روسری و ابعاد کیف توجه کنید. روسری های این ست ها معمولا از جنس های ساتن‚ ژاکارد و نخی هستند. اگر برای استایل روزانه خرید می کنید روسری نخی گزینه مناسبی است در حالی که روسری های ساتن سبک مجلسی تری دارند. کیف های این ست ها معمولا از متریال چرم‚ ورنی و مخمل جیر تولید می شوند. کیف های مخمل جیر نسبت به کیف های چرمی قیمت مناسب تری دارند. از طرفی کیف های چرمی ماندگاری بالاتری دارند. زوسری ها معمولا در سایز های متفاوت تولید می شوند.

ست روسری سایز کوچک

از روسری های سایز کوچک با ابعاد 50 سانتی متر تا روسری های قواره بزرگ 150 سانتی متر وجود دارند که شما باید با توجه به سبک استایلتان سایز مناسب را در هنگام خرید انتخاب کنید. کیف ها نیز در سایز بندی متنوع ارائه می شوند .شما باید در هنگام خرید دقت کنید که ست مورد نظر را برای چه کاربرد و مناسبتی انتخاب می کنید. همچنین توجه داشته باشید که آیا وسایلی که با خود حمل می کنید در کیف انتخابی تان جای می گیرد یا خیر. گذشته از این ها سایز و مدل کیف می تواند در باریک و بلند تر نشان داده شدن اندام شما تاثیر گذار باشد. مثلا کیف های خیلی بزرگ برای خانم های ریز جثه خیلی مناسب نیست. همچنین یک کیف دوشی با بند بلند گاهی قد شما را بلند تر جلوه می دهد.

کیف و روسری ترند

استفاده از ست کیف و روسری ترند این روز های دنیای مد است. انواع مختلفی از ست های سنتی دست دوز‚ ست های اسپرت‚ ست های مجلسی و ست های رسمی در سایت آیوناز موجود است. آیوناز تمامی اصول ست کردن را در ست های کیف و روسری به کار برده است تا بهترین ها را ارائه کند.

داشتن ست های متعدد روسری و کیف همیشه بسیار خوشایند است و این امکان را فراهم می کند تا با هر استایل یک ست جداگانه بپوشید. اما همواره می توانید یک ست کیف و روسری با طرح و رنگی را انتخاب کنید که با اکثر لباس های کمدتان هم خوانی دارد. در این صورت با هزینه ی کمتری همیشه شیک پوش هستید.

آیوناز ارائه دهنده انواع روسری بصورت عمده مانند: روسری بهاره ، روسری پاییزه ، روسری محرمی و … می باشد برای کسب اطلاع بیشتر در مورد مدل ها  و قیمت روسری با شماره : 09197705769 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *