روسری, شال

بستن شال و روسری با توجه به فرم صورت

بستن روسری و شال

بستن شال و روسری با توجه به فرم صورت : با استفاده درست از شال و روسری با توجه به فرم صورت خود می توانید، بسیار شیک و متفاوت به نظر آئید. با توصیه های تیم مدلیلنگ آیوناز چهره خود را شناخته و به توصیه ها عمل کنید. در این مقاله تلاش می کنیم، بستن روسری و شال با توجه به فرم صورت را مورد بررسی قرار دهیم. برای سفارش روسری عمده همین الان تماس بگیرید.

در ابتدا انتخاب شال خود را انجام دهید

در واقع، نحوه ایستایی شال ها مربوط به جنس پارچه ای است که از آن تولید می شود. بنابراین کیفیت پارچه یکی از مهمترین مواردی است که در انتخاب شال باید به آن توجه کنیم. برخی از شال ها که از پارچه های بسیار باکیفیت ساخته شده اند، ممکن است، آنطور که ما دوست داریم به نظر نرسند. لذا توجه داشته باشید که همیشه گران بودن به معنای خوب نیست. به همین دلایل در انتخاب شال و روسری باید توجه داشت که از پارچه های مناسب تولید شده و استند کاملی داشته باشد.

شال‌های شما با این ویژگی‌ها راحت‌تر شکل می‌گیرند و راحت‌تر می‌توانید با روسری شال به ظاهری که می‌خواهید برسید. برای روسری و شال هایی با خاصیت لغزنده، شما با مشکلات فراوان روبرو خواهید بود. حال که شال خود را انتخاب کنید، نحوه بستن شال نیز مهم است. نود درصد زیبایی چهره و شال به نحوه بستن آن مربوط است. اینجا تلاش شده است نحوه بستن شال با توجه به فرم صورت مورد بررسی قرار گیرد. با آیوناز همراه باشید.

انواع مدل های بستن شال و روسری

می توانید قبل از بستن روسری، جدول زیر را بررسی کنید. با بررسی آنها روش های صحیح بستن شال با توجه به فرم صورت آشنا می شوید. اگر روسری یا شال به درستی گره بخورد، می تواند شما را به گونه ای تغییر دهد که هرگز فکرش را نمی کردید.

انواع مدل های بستن شال و روسری

بستن شال و روسری در صورت های مربعی

اگر تیپ صورت مربعی دارید، باید مراقب باشید که کلاهی که زیر روسری استفاده می کنید دیده نشود. با نحوه قابل رویت بودن کلاه، صورت شما می تواند شکل گونه های چاق را به خود بگیرد. به همین دلیل صحیح ترین روش بستن روسری یا شال این است که کلاه خود را نشان نداده و روسری خود را بیضی ببندید.

بستن شال و رسری برای صورت گرد

افراد صورت گرد همیشه حالت چاق به نظر رسیدن را تجربه می کنند. اگر این فرم صورت را دارید، توصیه می کنیم کلاه خود را بالای پیشانی خود ببندید. با بستن روسری خود به شکل بیضی می توانید چهره بلندتری داشته باشید. همچنین می توانید یک شال به سبک آسیایی ببندید و یک سر شال خود را روی سر خود بگذارید. این مدل همچنین روش صحیح بستن روسری است که صورت شما را بلندتر نشان می دهد.

بستن شال و رسری برای صورت گرد

بستن شال و روسری در صورت بلند

برای صورت گرد و صورت مربعی پیشنهاد کردیم که کلاه را از بالا یعنی از انتهای مو ببندند. برای کسانی که صورت درازی دارند توصیه ما این است که کلاه ها را پایین ببندند تا دیده شوند. یعنی کمی بیشتر به سمت پیشانی خود بکشید. به جای یک شال یا روسری محکم گره خورده که صورت را می پوشاند، می توانید از روش بستن گشادتری استفاده کنید. برای تکرار کاری که باید انجام دهید؛ کلاه را از زیر ببندید، سوزن روسری خود را طوری ببندید که کمی شل شود و قسمت گردن را محکم نپیچید.

بستن شال و روسری در صورت بلند

 مثلث معکوس

برای این فرم صورت، توصیه می کنیم که کلاه ها دوباره نمایان شوند. چیزی که باید از آن دوری کنند بستن شال یا روسری با چسباندن آنها به پیشانی است. می‌توانید با اطمینان از اینکه قسمت بالای شال یا روسری‌تان کمی جلوتر و بالای صورت‌تان قرار دارد، ظاهر نوک چانه‌تان را به پس‌زمینه بیاورید. وقتی این روش ها را امتحان کنید، متوجه تغییر خواهید شد.

فروشگاه آیوناز عرضه کننده انواع شال و رسری بصورت عمده مانند: روسری بهار ، روسری پاییزه ، روسری محرمی و … می باشد برای سفارش محصولات خود با شماره : 09197705769 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *