شال, شال پاییزه

شال بافت پاییزه خوب چه ویژگی های دارد؟

شال بافت ریز ساده آبی روشن بلو اسکارف نمای کلی
شال بافت ریز ساده آبی روشن بلو اسکارف نمای کلی

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان بسیاری از بانوان ترجیح میدهند از شال بافت بجای کلاه و شال گردن استفاده کنند و از این طریق استایل زمستانی خود را با یک شال بافت شیک تکمیل کنند. شال های بافت معمولا در فصول سرد سال جایگزین روسری میشوند که ویژگی مثبت آنها، گرم نگه داشتن و ضخیم نبودن است. در عین حال مدل های مختلف شال بافت، دست خانم ها را در انتخاب و خرید باز گذاشته است.

برا چه زمانی استفاده میشه؟

از آنجایی که شال و روسری پرمصرف ترین پوشش در بانوان به شمار می آید و تاثیر زیادی در تیپ و استایل دارد، انتخاب یک شال مناسب دغدغه ی همه ی خانم ها برای زیبا به نظر رسیدن است. در فصل زمستان بخاطر پوشش های حجیم مانند کاپشن، پالتو، کلاه و ضخامت آنها، بیشتر افراد ترجیح میدهند از یک شال بافت نازک که علاوه بر زیبایی به گرم شدن نیز کمک میکند، استفاده نمایند.

شال بافت ریز ساده زرشکی بلو اسکارف

شال های بافت برند blue scarf که توسط فروشگاه ما به صورت عمده پخش می شود دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و کاملا تضمین می شود.

چه مدلی مناسب است؟

شال و روسری کامل کننده زیبایی صورت شماست پس دانستن این نکته که چه نوع شالی بیشتر مناسب شماست، بسیار اهمیت دارد.

 انتخاب شال یا روسری بافت مناسب با تیپ زمستانی کار راحتیه فقط کافیه کمی با نحوه ست کردن پوشش خودتون در فصل سرما با رنگ های مختلف شال بافت، اطلاعات کسب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب یک شال بافت مناسب کمک کنیم…

نقش های قدیمی

نقش هایی که از قدیم مادرها و مادربزرگ ها برای بافت شال یا شال گردن استفاده میکردند. با گذشت زمان هنوز هم روی بورس هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. نقشه هایی با ترکیب طبیعت، گل ها، دانه های برف، راه راه و … همگی از مدل های محبوب شال هستند که با یک پالتوی ساده، کامل کننده ی استایل زیبای شما میشود.

طرح های ساده و شیک

اگر لباس گرم شما پر از نقش و نگار و طرح های شلوغ است، بهتر است از یک شال بافت ساده رنگی استفاده کنید. میتوانید رنگ شال بافت خود را هماهنگ با طرح های لباس یا پالتو خود انتخاب کنید. استفاده از شال های رنگی رنگی و شلوغ با لباس های گرم پر از نقش و نگار اصلا مناسب نیست و بهتراست از شال ساده و شیک استفاده نمایید.

رنگ های خنثی

اگر لباس گرم یا پالتوی شما رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و سفید دارد یا شامل یک رنگ ثابت بدون نقش و نگار است، دست شما در انتخاب انواع شال رنگی باز میباشد.

نکاتی درباره رنگ ها

گاهی اوقات ست کردن رنگ لباس با شال ممکن است به یک دغدغه ذهنی تبدیل شود مثلا با پیراهن سبزمان په نوع شالی بپوشیم یا با شلوار کرم رنگ چه نوع بافتی مناسب تر است؟

برای این کار یک سری قوانین قطعی وجود دارد که میگویند کدام رنگ ها کنار یکدیگر بهتر به نظر می آیند. بعضی از این نکات در زیر بیان شده است:

  • رنگ‌های گرم به رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد متمایل‌اند و رنگ‌های سرد نیز به رنگ‌های آبی، سبز و بنفش گرایش دارند. ترکیب کردن رنگ‌های گرم با یکدیگر و رنگ‌های سرد با هم، روش خوبی برای ایجاد هارمونی رنگی برای افراد مبتدی است.
  • رنگ‌های اصلی آبی، قرمز و زرد هستند. برای ست کردن مناسب رنگ‌های اصلی با یکدیگر، می‌توانید از رنگ‌های خنثی برای ایجاد ارتباط بین آنها استفاده کنید.
  • رنگ های سفید و کرم، قهوه ای و مشکی و یا قهوه ای و خاکستری را باهم ست نکنید.

خرید عمده شال بافت پاییزه

جهت خرید عمده شال بافت پاییزه به صورت مستقیم و با بهترین قیمت می توانید از فروشگاه اینترنتی آیوناز دیدن فرمایید و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.
همینطور می توانید به صورت حضوری به دفتر پخش فروشگاه مراجعه نمایید.
تلفن : 02155591825 و 09197705769
سفارش از طریق تلگرام و واتساپ هم امکان پذیر می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *