ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://aionaz.com/.

 

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای دریافت سفارشات و هماهنگی‌ها لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قراردهید. علاوه‌بر مشخصات فردی، آدرس شما نیز دریافت می‌شود تا برای ارسال مرسولات استفاده شود.

دریافت فایل شما برای عملیات ثبت سفارش و ارسال مرسولات ضروری است. 

دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفا برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای ارسال سفارشات، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه است.

اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ وجه درخواست و ذخیره نمی‌گردد. تمامی عملیات پرداخت و تراکنش‌ها توسط درگاه‌ امن زرین پال صورت می‌پذیرد و اصالت بانکی و حفاظت از اطلاعات شما از جانب درگاه نام‌برده تضمین می‌گردد.

 

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

با وجود این‌که امنیت را به صورت نسبی تعریف می‌کنند، در طراحی پلتفرم آیوناز بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری درنظر گرفته شده‌است. در زمان پردازش ثبت سفارش، پردازش و ارسال سفارشات، تمامی اطلاعات بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروال‌های مستحکم محافظت خواهند شد.

اطلاعات شخصی شما نیز به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

 

چه استفاده ای از اطلاعات شما خواهد شد؟

اطلاعات شخصی شما صرفا جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاری‌شده نگهداری می‌شوند تا در سفارشات و مراجعات آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.

ما هم از اسپم متنفریم و ایمیل‌ها و پیام‌های تبلیغاتی را برای کاربرانمان ارسال نخواهیم کرد.

 

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

کلیه کارمندان فروشگاه موظفند نهایت تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات مشتریان به‌کارگیرند. محرمانگی و قرارندادن این اطلاعات در اختیار دیگران یکی از شروط اولیه همکاری ما با ایشان است.

تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.